Email marketing bez spamu

reklama-internetowa-ikony

Pozbawiony cech spamu, prawdziwy email marketing.


Najpierw wyjaśnijmy sobie czym różni się dobry email marketing od złego czyli spamu. Czym się różni dobra wiadomośc od spamu? Wbrew pozorom sprawa jest dość prosta.


Dobry email marketing to jest pojedyńcza wiadomość email, z dobrze przemyślaną ofertą, do rozpoznanego wcześniej, przez dział marketingu, potencjalnego klienta. Odbiorca wiadomości jest pewny, że ta oferta jest skierowana właśnie do niego i tylko do niego.


Zły email marketing czyli tzw. SPAM, jest to wiadomość wysyłana do dużej ilości odbiorców, bez żadnego planu, bez sprawdzania czy odbiorca w ogóle może być zainteresowany produktem lub usługą, którą w mailu oferujemy. Nawet zdarza się, że odbiorca jest naszym konkurentem, a my mu proponujemy nasz towar, podczas gdy on już ma swój i czasem dużo lepszy. Bo jakby miał gorszy to przecież nie my ale on musiałby spamować. Zły email marketing jest oczywiście dużo tańszy, ale bardzo negatywnym jego efektem jest drastyczne pogorszenie naszej opinii i wiarygodności biznesowej. SPAM jest tragiczny wizerunkowo. 


My oferujemy Państwu:


  • ręczne wyszukiwanie adresów email potencjalnych klientów
  • analizowanie strony www na której jest adres email odbiorcy
  • ręczna modyfikacja treści mailingu dla uzyskania jak najlepszego efektu marketingowego, że oferta nie ma charakteru masowego
  • ceny za tą usługę są negocjowane indywidualnie
  • ze względu na specyfikę tego marketingu oferujemy go głównie dla rynku B2B, czyli pomiędzy firmami, prowadzimy również kampanie mailingowe do osób prywatnych, ale tylko w oparciu o konkretne portale internetowe i społecznościowe