Jak przygotować linki sponsorowane?


Słowa kluczowe, jeśli chcemy użyć ich więcej niż kilku, powinny być podzielone grup tematyczne (reklamy nie powinny byc zbyt ogólne). Następnie dla każdej z grup przygotowujemy osobny linki sponsorowany (w ramach tej samej kampanii i tego samego budżetu) i oraz wybieramy na która podstronę w naszym serwisie powinien kierować klienta.


Jeśli słowa kluczowa, treśc ich linków sponsorowanych oraz zawartość stron, na której one kierują, są dobrze dobrane, reklama jest bardzo dobrze przygotowana. Następnie, z pomocą doświadczonego konsultanta należy śledzić zarówno statystyki kampanii jak i swoje statystyki strony, aby mieć jak największą wiedzę na temat przebiegu kampanii oraz ilości najczęściej używanych przez klientów słów kluczowych.


© WEBMEDIA EUROPE LTD. | Wszystkie prawa zastrzeżone | mapa strony | Wszystkie ceny netto (odwrócony VAT) | RODO

Nasze strony korzystają z cookies tylko w celu ułatwienia obsługi klienta. Nie używamy ich do działań marketingowych.
Jeśli nie wyrażasz zgody na cookies, musisz je zablokować w swojej przeglądarce stron internetowych.
Chcesz nam wysłać spam? Wyślij go na adres pułapki przeciwko robotom: aatrap@webmedia.com.pl