Jak przygotować linki sponsorowane?


Słowa kluczowe, jeśli chcemy użyć ich więcej niż kilku, powinny być podzielone grup tematyczne (reklamy nie powinny byc zbyt ogólne). Następnie dla każdej z grup przygotowujemy osobny linki sponsorowany (w ramach tej samej kampanii i tego samego budżetu) i oraz wybieramy na która podstronę w naszym serwisie powinien kierować klienta.


Jeśli słowa kluczowa, treśc ich linków sponsorowanych oraz zawartość stron, na której one kierują, są dobrze dobrane, reklama jest bardzo dobrze przygotowana. Następnie, z pomocą doświadczonego konsultanta należy śledzić zarówno statystyki kampanii jak i swoje statystyki strony, aby mieć jak największą wiedzę na temat przebiegu kampanii oraz ilości najczęściej używanych przez klientów słów kluczowych.


© WEBMEDIA Europe Ltd | Wszystkie prawa zastrzeżone | mapa strony | Wszystkie ceny netto (odwrócony VAT)





Na naszej stronie wykorzystujemy cookies tylko dla wygody użytkowników, podnoszenia jakości usług i celów
statystycznych. Na naszej stronie jednak, mogą znajdować się również kody śledzące wielu innych znanych
firm jak: Google, Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest itd. Jeśli nie wyrażasz zgody na śledzenie Twojej przeglądarki
wyłącz cookies w swojej przeglądarce internetowej lub opuść tę stronę.

Nie wyrażamy zgody na spam, czyli wysyłanie nam pocztą elektroniczną, niezamawianych ofert oraz
zapytań o zgodę na ich przesłanie, na adresy email publikowane na naszych stronach internetowych.


Jeśli chcesz wysyłać nam niezamówione oferty tu znajdziesz nasze adresy email.