Moja poczta nie dochodzi do odbiorcy


Sytuacja bardzo podobna jak poprzednim artykule, tylko odwrotna.


Najczęściej spotykane przyczyny niedochodzenia poczty do odbiorcy:


  • wpisujesz ręcznie jego adres email i robisz w nim literówkę (dostajesz zwrot z infomacją, że taki adres nie istnieje)
  • mało miejsca w jego skrzynce (dostajesz zwrot z taką informacją)
  • nasz serwer trafił za spam na czarną listę RBL (dostajesz zwrot z taką informacją)
  • Twoja wiadomość była zawirusowana (nie jesteś o tym informowany)
  • nasz serwer lub Twoja domena są źle skonfigurowane (brak PTR lub MX)


W razie problemów z niedochodzeniem poczty prosimy o wypełnienie formularza pomocy technicznej z podaniem:


  • adresu odbiorcy lub listy odbiorców jeśli było ich więcej
  • dokładnej daty, kiedy mógł wystąpić ten problem
  • Twojego adresu email czyli adresu nadawcy


Ważne słowa kluczowe:

pomoc techniczna, poczta elektroniczna, pytania i odpowiedzi, faq, poczta nie dochodzi