Najczęściej spotykane przyczyny niedochodzenia poczty:
- nadawca wpisuje ręcznie Twój adres email i robi w nim literówkę (nadawcą dostaje zwrot z infomacją, że taki adres nie istnieje)
- mało miejsca w Twojej skrzynce (nadawca dostaje zwrot z taką informacją)
- serwer nadawcy trafił za spam na czarną listę RBL (nadawca dostaje zwrot z taką informacją)
- wiadomość była zawirusowana (nadawca nie jest informowany)
- serwer lub domena nadawcy są źle skonfigurowane (brak PTR lub MX)
W razie problemów z niedochodzeniem poczty prosimy o wypełnienie formularza pomocy technicznej z podaniem:
- adresu nadawcy lub listy nadawców jeśli było tego więcej
- dokładnej daty, kiedy mógł wystąpić ten problem
- adresu email na który email powinien dojśc czyli Twój adres email
Ważne słowa kluczowe:
pomoc techniczna, poczta elektroniczna, pytania i odpowiedzi, faq,poczta nie dochodzi
- Walka ze spamem
- Ustawianie bezpiecznego hasła
- Generator bezpiecznych haseł
- Zabezpieczenia antyspamowe poczty wychodzącej
- Odrzucanie poczty przez serwer
- Na jakich portach działa serwer pocztowy
- Jaka jest różnica pomiędzy pop3 i imap?
- Blokada portu 25 dla SMTP
- Zagubienie hasła do skrzynki pocztowej
- Moja poczta nie dochodzi do odbiorcy